77 34 18 18


Driller din telefon?


- Lad os hjælpe dig


Har du brug for hjælp og vejledning til din telefon? Så kan du få venlig og generel hjælp fra vores IT-supportere.


Duka har mere end 13 års erfaring i at hjælpe danskerne med deres IT-problemer, og vi vil også gerne hjælpe dig.




Har du brug for hjælp til din telefon? Så udfyld formularen nedenfor, og vi ringer dig op indenfor en halv time.


Du kan udfylde formularen døgnet rundt, og vil blive kontaktet af Christian eller ens af hans kollegaer alle hverdage mellem 9:00 - 18:00 og lørdage mellem 9:00 - 15:00.


Kontakter du os udenfor vores åbningstid, ringer vi til dig hurtigst muligt den kommende hverdag.


Vi ringer fra telefonnummer 77 34 18 18.


*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.

1. Du bliver ringet op af en IT-medarbejder fra Duka fra telefonnummer 77 34 18 18

2. Du forklarer dit problem

3. Du modtager en e-mail med et link til betaling via MobilePay

4. IT-medarbejderen løser dit problem, og sørger for, at du trygt kan komme videre

Problemer med din telefon, er spild af god tid


Det er frustrerende, når du skal bruge din telefon, og den så ikke virker. Ikke alene er det spild af god tid, det kan også give dig følelsen af utryghed, når du ikke længere har styr på, hvad der sker på skærmen.


Heldigvis kan du få hjælp fra vores venlige og grundige IT-supportere, der sidder klar til at hjælpe dig. De taler i et sprog, der er nemt at forstå og helt uden brug af engelske udtryk.


Hos Duka har vi mere end 13 års erfaring og over 100.000 opkald hvert år, hvor vi hjælper danskerne med deres IT-problemer. Derfor tør vi godt love dig, at vi også kan hjælpe dig med din computer. Med vores hjælp kan du komme videre og få løst dine ting.



Nu kun 249 kr. (normalpris 499 kr.) Du sparer 50%

Udfyld formularen og vi hjælper dig videre


Vi hjælper dig blandt andet med:



  • Opsætning af MitID på din telefon

  • Sende og modtage e-mails på din telefon

  • iPhone vil ikke tænde

  • App reagerer ikke

  • Opdatering af telefonen


.. og mange andre af de problemer, som du kan støde på, når du bruger din printer.






Har du brug for hjælp til din iPad, printer eller computer?
Så kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med dette.


Læs mere om vores øvrige former for IT-support

Danmarks venligste kundeservice


Hos os bliver du mødt af vores venlige og imødekommende kundeservice, der altid er klar at give dig den hjælp du har brug for. Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små, og vi bliver ved dig, du føler dig tryg og glad - igen.

Hele vores virksomhed bygger på et fundament, der sikrer, at vores kunder får den vejledning og hjælp de har brug for. For kun på den måde kan vi bidrage til vi alle kan føle os trygge og navigere sikkert i den digitale verden – uanset vores baggrund.


Vores medarbejdere er alle dansktalende, og de forklarer dig tingene i et sprog helt uden fagudtryk og engelske ord.


Ofte stillede spørgsmål

Hvem er Duka?

Duka har siden 2011 hjulpet danskere med deres IT-problemer.

Vores venlige og kyndige supportere besvare hvert år mere end 100.000 opkald. Derfor tør vi godt påstå, at vi er eksperter indenfor hverdagens IT.

Hvem er Dukas typiske kunde?

Dukas typiske kunde er typisk dig, der gerne vil føle dig tryg, når du navigere i den digitale verden.

Hvem er Dukas kundeservice?

Vores kundeservice består af en masse venlige og kompetente mennesker, der taler et nemt og forståligt sprog uden brug af engelske udtryk.

De møder vores kunder tålmodigt og sikre, at deres forklaringer giver mening, så vores kunder føler sig trygge ved brugen af deres elektronik.

8 ud af 10 af vores brugere giver os karakteren 9 eller derover på en skala fra 1-10.

Hvad er IT-Support?

IT-support løser et konkret IT-problem, som kunden sidder med her og nu. Problemet kan handle om teknik eller brug af en printer, iPad, telefon eller computer.

Med IT-support er det muligt at komme videre i en situation, hvor man sidder fast.

Hvordan hjælper Duka mig?

Vi hjælper dig i første omgang over et telefonopkald. Skulle problemet vise sig at være mere avanceret, og på computeren, kan vi fjernstyre din computer og på den måde samarbejde med dig om en løsning.

Hvad sker der, hvis mit problem ikke bliver løst?

Hvis du ikke er tilfreds med den hjælp du fik, så betaler vi dig pengene tilbage.

Hvilke computere kan jeg få hjælp til?

Vi hjælper som udgangspunkt på alle Windows computere.

Hvilke telefoner kan jeg få hjælp til?

Vi hjælper som udgangspunkt på alle telefoner.

Hvilken printere kan jeg få hjælp til?

Vi hjælper som udgangspunkt på alle printere.

Hvilken iPad kan jeg få hjælp til?

Vi hjælper med Apple iPads

Hvordan betaler jeg?

Der kan betales med betalingskort eller med MobilePay

Hvad sker der efter jeg har udfyldt formularen om IT-support

Efter du har udfyldt formularen med dit telefonnummer, vil vi ringe dig op inden for en halv time. Vi ringer fra telefon 77 34 18 18.

Har du udfyldt formularen udenfor vores åbningstider, så kontakter vi dig hurtigst muligt den første kommende hverdag.

Vores åbningstider er:

  • Hverdage kl. 9:00 til 20:00
  • Lørdage kl. 9:00 til 15:00

Hvad sker der, hvis mit problem ikke kan løses?

Det afhænger af grunden til, at dit problem ikke kan løses. Viser det sig, at vi ikke har kompetencerne til at løse dit problem, så betaler vi pengene tilbage.

Hvad sker der, hvis mit problem kommer igen inden for få dage?

Opstår dit problem igen indenfor få dage, så er du velkommen til at tage kontakt til os igen. Så hjælper vi dig videre.

Kan jeg få mine penge tilbage?

Hvis det viser sig, at vi ikke har kompetencerne til at løse dit problem, eller du ikke er tilfreds med den hjælp vi har givet dig, så betaler vi dig pengene tilbage.





Har du brug for hjælp?


Har du brug for hjælp til at få løst et problem, eller har du brug for en anbefaling til, hvordan du kommer videre?


Så tøv ikke med at skrive dit telefonnummer her, så ringer vi dig op i løbet af max. 30 minutter.

Du bliver kontaktet af Christian eller ens af hans kollegaer mellem kl. 9:00 og 18:00 alle hverdage og lørdage fra kl. 9:00 til 15:00.

Kontakter du os udenfor vores åbningstid, ringer vi til dig hurtigst muligt den kommende hverdag.


Vi ringer fra telefonnummer 77 34 18 18.


*Når du udfylder formularen, giver du os samtykke til, at vi må kontakte dig og sende dig tilbud pr. telefon og SMS.





Danmarks venligste kundeservice


Hos os bliver du mødt af vores venlige og imødekommende kundeservice, der altid er klar at give dig den hjælp, du har brug for. Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små, og vi bliver ved dig, til du føler dig tryg og glad.

Dansk virksomhed +13 års erfaring


Vi ønsker at bidrage til, at vores kunder kan føle sig trygge og navigere sikkert i den digitale verden – uanset deres baggrund. Det gør vi på grundlag af mere end 13 års erfaring og over 100.000 opkald hvert år, hvor vi hjælper danskerne med deres IT-problemer.

100% tilfredshedsgaranti – vores garanti til dig


Med vores mange års erfaringer er vi overbeviste om, at vi kan hjælpe dig – både med køb af produkter, og når du har bøvl med din elektronik. Så synes du ikke, at vi har levet op til dine forventninger, så finder vi sammen en løsning. Det er vores garanti til dig.

Spørgsmål og svarKunde Service