77 34 18 18

Synes du, at livet er for kort til IT, der driller?


Vi har siden 2011 hjulpet over 30.000 brugere videre via IT-support, computerhjælp og innovative serviceordninger, hvor du kan leje en computer uden binding eller førstegangsydelse.


’Computer, PC, Laptop, Bærbar computer’ – et kært barn har mange navne, men en ting har de alle tilfælles. Det skal bare virke, og det er de færreste danskere, der er uddannet IT supportere.

Det begyndte med en fødselsdagshilsen


Den 13. oktober 2009 ringede Ellen Martens til sit barnebarn, Lars Peter Larsen, for at ønske ham tillykke med fødselsdagen. Efter at de havde sludret lidt, fortalte Ellen Martens, at der faktisk var noget, hun havde fortrudt.


Jeg sagde, at jeg nogle gange ærgrede mig over, at jeg ikke havde fået lært det med computere. Der var jo en hel verden, jeg ikke rigtig havde adgang til,


fortæller Ellen Martens.


En nem computer


Lige dér opstod idéen til den første Duka computer. Ud af en telefonsamtale med en ærgerlig farmor og en forgæves jagt på nettet. Lars Peter Larsen har beskæftiget sig med IT på fuld tid, siden han var teenager og er desuden lidt af en opfinder, så det var naturligt for ham at gå i gang med selv at skabe den computer, som farmoren manglede.


Grundtanken var, at computeren både skulle være nem at købe, nem at eje og nem at bruge.


"Noget af det vigtigste er, at valgmulighederne på skærmen er få, så det er nemt at overskue. Skærmen skulle være trykfølsom, så den blev intuitiv at bruge. Når der på skærmen står ’tryk her’, ja, så skal man kunne trykke der for at komme videre. Desuden skulle der være en kundeservice, som man altid kunne ringe til og få tålmodig hjælp til selv de mindste ting,” forklarer han.


En overraskelse til farmor


Et halvt år efter samtalen med Farmor, bankede Lars Peter Larsen på hendes dør. Under armen havde han en overraskelse - verdens første Duka PC blev stillet op på stuebordet. Således blev farmor den første i rækken af Duka-ejere.


”Det er jo dejligt, at jeg kan følge med i, hvad der sker i familien og få billeder direkte på skærmen. Jeg har også brugt det til at skrive til mit barnebarn i Kenya, og jeg har fået genoptaget kontakten med en barndomsveninde. Vi skriver mails til hinanden nu,” fortæller Ellen Martens, der også bruger computeren til at læse nyheder og tjekke vejrudsigten.


For Lars Peter Larsen var succesen dog hjemme allerede den 13. oktober 2010 – præcis et år efter Farmor såede idéen til Duka hos sit barnebarn. ”Den dag fik jeg en fødselsdagshilsen fra Farmor - på e-mail. Det gav lidt kuldegysninger, må jeg indrømme. Det var på en måde beviset på, at det var lykkedes.”



Danmarks bedste kundeservice

8 ud af 10 giver os karakteren 9 eller derover på en skala fra 1-10. Det gør de blandt andet, fordi vi hos Duka mere end blot løser ’et problem’. Vi gør vores brugere klar til kamp, når de møder diverse IT-problemer. Vi hjælper dem videre og ruster dem til endnu en udfordring, hvis den måtte komme. Vi er i konstant udvikling og gør en dyd ud af at være der for vores brugere.

Det er derfor vi tør, at kalde os for Danmarks bedste kundeservice.

Vi holder, hvad vi lover, og vi bliver ved, til det virker


Hos Duka er vores kundeservice en fuldt integreret del af vores service. Dette betyder, at du har adgang til ubegrænset telefonisk IT-support. Hos os er ingen spørgsmål for store eller små. Vores mission er at gøre det nemt for dig, så du kan bruge tid på lige det, du har lyst til uden at bekymre dig om IT, der driller.

Tilfredshedsgaranti

Det er ikke altid lige nemt, når man bestiller produkter over internettet. I visse tilfælde opfylder det ikke de forventninger, man måtte have. Vi garanterer derfor 4-ugers-tilfredshedsgaranti. Det betyder, at hvis du har bestilt noget, som ikke indfriede de forventninger, du havde, så kan du inden for de 4 første uger efter købet returnere produktet og få pengene retur. Du kan med andre ord prøve produktet af og levere det tilbage uden ekstra omkostninger.

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds inden for de første 4 uger, kan du returnere produktet og få pengene retur.

Vi hjælper dig videre

Danmarks bedste kundeservice er altid klar til at hjælpe dig videre. Vi tager telefonen inden for få minutter, og finder løsningen på dit IT problem.

Vi hjælper med et smil, så ring til os på 77 34 18 18

Ring til os. Vi søger for, at du slipper for IT, der driller, og vi hjælper dig, hvis du har et spørgsmål til brugen af din computer.
Med en computer-løsning fra Duka har du ubegrænset adgang til IT support og fjernsupport, der bliver ved, til det virker. Du får en computer, der er lige til at gå til, og du har altid en at gå til, hvis du bliver i tvivl. Hos os findes der ingen dumme spørgsmål – kun dumme svar.

Få de seneste guides & nyheder - tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Fornavn:
Efternavn:
Spørgsmål og svarKunde Service