Få adgang til hjælp og få meget mere glæde af din elektronik
De fleste hjem har flere elektroniske genstande og bruger dem hver eneste dag.
Ditte fra Marketing
Det er ikke så mærkeligt, for det er nærmest umuligt at foretage sig noget uden, at det skal foregå digitalt.
Vil du i kontakt med familie og venner, så bruger du telefonen – ikke fordi du nødvendigvis ringer til dem, men fordi du skriver til dem på Messenger, ser deres opslag på Instagram eller Facebook.
Skal du bestille en rejse eller booke tid til en runde golf, spille et spil eller se en film, så tager du din iPad, og skal du klare praktiske opgaver, som betaling af regninger eller bestilling af et nyt pas, foregår det typisk via computeren.
For dem der interesserer sig for elektronik – og som er vokset op med det – er disse produkter nemme og ligetil
For vi os andre er de mere avancerede og komplekse, og kan ligefrem virke utrygge at bruge i visse situationer.
Hvad enten man tidligere har været ekspert eller en nogenlunde habil bruger af elektroniske produkter, så sker der en ændring i takt med, at vi bliver ældre.
Mange seniorer føler sig udfordret og oplever ofte, at dét der skulle være så smart og nemt, er vanskeligt og driller.
Og når først den slags med knapper, trådløse forbindelser og engelske fagudtryk driller, så er der brug for hjælpende hånd for at kunne komme videre.
En hjælp der typisk består i et opkald til et yngre familiemedlem eller en god ven.
En af de helt store udfordringer ved teknologien er, at den konstant ændrer sig. Det der fungerede på dén måde i sidste uge, er nu blevet opdateret og kræver en anden fremgangsmåde.
Det kan skabe usikkerhed – gør jeg nu det rigtige?
Mistro til om man kan stole på de sider, der besøges på internettet. Generelt skaber det bare en utryghed og en tvivl på egne evner.
Følelser, der blokerer for fornøjelsen ved alle de muligheder, elektronikken nemlig også repræsenterer.
Nogle seniorer og ældre har selvfølgelig mod på alt det med elektronik. De har nysgerrigheden og finder det spændende at sætte sig ind i den ofte avancerede teknologi – og selv kunne håndtere de udfordringer, de møder undervejs.
Flertallet af ældre er ligeglade med teknologi
Flertallet af ældre er ligeglade med teknologi.
Det interesserer dem slet ikke. Det skal bare være nemt og til at finde ud af. Uanset om det er en ny badevægt, en ny mobiltelefon eller PC.
IT-hjælp til ældre
For dem har det stor værdi, at de nemt kan få hjælp, når de har brug for det. De drømmer om at have nogen, de kan ringe til hver gang, der er brug råd og vejledning.
Og at denne hjælp bliver givet med tålmodighed og i et brugervenligt sprog.
Det kan være ret svært som familie at imødekomme de ønsker.
Ofte er man på arbejde, ude at handle eller i skole, når ens mor eller bedstemor har brug udfordringer med sin computer, og derfor kan man ikke hjælpe her og nu.
Når det endelig bliver tid til det, kan det vise sig vanskeligt at forklare den nødvendige løsning på en måde, der er til at forstå for den ældre.
Erfaringer viser, at disse situationer ofte giver anledning til frustrationer på begge sider af bordet, og bestemt ikke styrker relationen.
Den ældre føler sig til besvær og umyndiggjort, familiemedlemmet der tilbyder sin hjælp bliver utålmodig og lader måske sin irritation skinne igennem.
Elektronik inkl. forståelig hjælp
De situationer kan undgås, for hos Duka kan du få IT-hjælp til både computere, mobiltelefoner, iPads og printere – altså de elektroniske produkter, som langt de fleste af os bruger og bøvler med, og derfor jævnligt har brug for vejledning i, så vi kan få størst mulig glæde af dem.
Vi lytter og hjælper dig videre – hver dag
Hos Duka har vi siden 2011 hjulpet danskerne, når elektronik eller software driller.
Hver dag giver vores venlige og imødekommende kundeservice forståelige svar og guider de mange seniorer og ældre, der har udfordringer med teknologien.
Der er flere forskellige muligheder for at få adgang til vores support, men uanset om du vælger det ene eller det andet abonnement, får du løst problemerne med din elektronik.
Vi hjælper dig både med tekniske spørgsmål og vejleder også i selve brugen af de programmer, du bruger.
Med vores hjælp i baghånden behøver du ikke længere at forstyrre din familie – og du slipper for at vente på, at de har tid.
Få IT-hjælp af Duka
Klik på knappen nedenfor, så kan du læse mere om den hjælp, du kan få hos Duka.
Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål?
Så tøv ikke med at ringe til Maria eller en af hendes kollegaer på 77 34 18 19 – vi er her for at hjælpe dig. Du kan også skrive dit telefonnummer her, så ringer vi dig op. Det er gratis og uforpligtende at tale med os.
Det siger andre kunder om at være kunde hos Duka
Spørgsmål om Duka
Duka har siden 2011 hjulpet tusindvis af kunder med IT-problemer og besvarer hvert år mere end 100.000 opkald.
8 ud af 10 kunder giver Duka karakteren 9 eller 10 på en skala fra 1-10. Det gør de blandt andet, fordi vi løser mere end blot deres IT-problem. Vi giver dem også råd og vejledning, der gør dem trygge ved at bruge deres computer.
Vi hjælper dagligt vores kunder med mange forskellige typer af spørgsmål og fjerner deres tvivl med vores grundige vejledning og udførlige svar.
Vi gør en dyd ud af at være der for vores kunder og holder os opdateret på nutidens elektronik.
Hos Duka er ingen spørgsmål for store eller for små. Vi hjælper dig med de tekniske spørgsmål om din computer, telefon, iPad eller printer, ligesom vi giver dig råd og vejledning om brugen af programmer og de ting, du gerne vil bruge dine elektroniske genstande til.
Når dine IT-problemer opstår, kan du blot ringe til Duka på telefon 77 34 18 18 eller sende os en e-mail på kundeservice@duka.dk.
Udover at hjælpe med en løsning over telefon eller mail, kan vi også hjælpe dig ved at fjernstyre din computer – naturligvis med din godkendelse.
Som kunde hos Duka får du ubegrænset adgang til hjælp af vores kyndige kundeservice.
Med et serviceabonnement hos Duka får du ubegrænset adgang til IT-hjælp.
Vi har flere forskellige serviceabonnementer.
- Supportabonnement
- Mobilsupport
- iPad-support
Supportabonnement
Vores kompetente medarbejdere hjælper dig med dit problem, så du får den hjælp, du har brug for her og nu, og samtidig slipper for at forstyrre familie og venner. Hos Duka er ingen spørgsmål forkerte.
- Fri adgang til vores brugervenlige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine PC-problemer
- Ubegrænset IT-hjælp 6 dage om ugen
- Råd og vejledning til brug af din computer og dens programmer
- Teknisk support, hvis din computer ikke virker, du skal have installeret et nyt program eller tilsluttet en printer
- Hjælp til brug af din computer og de programmer, du har på den
- Fjernstyring af din computer, hvis du ønsker det. Så kan vi se med på skærmen og nemt guide dig til en løsning
Mobilsupport
Mobilsupport giver dig adgang til support til din telefon 6 dage om ugen, året rundt - uanset problemets omfang.
- Fri adgang til vores brugervenlige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine telefonproblemer
- Ubegrænset mobilsupport 6 dage om ugen
- Råd og vejledning til brug af din telefon og dens programmer
- Teknisk support, hvis din telefon ikke virker
- Hjælp til brug af din telefon og de programmer, du har på den
iPad-support
iPad-support giver dig adgang til support til din iPad 6 dage om ugen, året rundt – uanset problemets omfang.
- Fri adgang til vores brugervenlige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine iPadproblemer
- Ubegrænset iPad-support 6 dage om ugen
- Råd og vejledning til brug af din iPad og dens programmer
- Teknisk support, hvis din iPad ikke virker
- Hjælp til brug af din iPad og de programmer, du har på den
Med adgang til Dukas venlige kundeservice får du konkrete og kyndige svar på dine spørgsmål. Hos os er ingen spørgsmål for store eller små.
Det er vores ønske at gøre det sikkert og nemt for dig at bruge din elektronik, så du kan bruge tid på lige det, du vil, uden at være besværet af IT, der driller.
Vil du også føle dig tryg, når du navigerer i den digitale verden, kan du blive kunde hos Duka allerede i dag.
Ring til vores kundeservice på tlf. 77 34 18 18 og find ud af, hvad netop du har brug for af serviceabonnement eller IT-produkt.
Vores dansktalende kundeservice vil vejlede dig til, at finde en løsning ud fra dine behov.
Du kan også blive kontaktet af Duka ved at udfylde vores kontaktformular på www.duka.dk.
Digital sikkerhed er en topprioritet for Duka, og derfor kan du også vælge at lade os tage os af sikkerheden på din computer.
Der sker via et program, der beskytter din computer mod virus og sikrer dine personlige data som filer og billeder.
Det er vigtigt at føle sig tryg, når man skal have en ny computer.
Det kan du hos Duka, hvor vi har gjort det nemt for dig at finde den computer, der passer bedst til dig, din hverdag og dine behov. Det har vi gjort ved at have et nøje udvalgt sortiment af brugervenlige HP-computere.
Derudover sørger vi for at forberede din computer, før den når frem til dig. Vi installerer de nødvendige programmer og fjerner alt reklamesoftware, så din nye computer er klar til brug lige fra starten, og du undgår generende pop-ups.
Få tilbud, gode råd og nyheder direkte i din mailboks
Med nyhedsbrevet fra Duka
Danmarks venligste kundeservice
Hos os bliver du mødt af vores venlige og imødekommende kundeservice, der altid er klar til at give dig den hjælp, du har brug for. Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små, og vi bliver ved dig, til du føler dig tryg og glad.
Dansk virksomhed +13 års erfaring
Vi ønsker at bidrage til, at vores kunder kan føle sig trygge og navigere sikkert i den digitale verden – uanset deres baggrund. Det gør vi på grundlag af mere end 13 års erfaring og over 100.000 opkald hvert år, hvor vi hjælper danskerne med deres IT-problemer.
100% tilfredshedsgaranti
Med vores mange års erfaring er vi overbeviste om, at vi kan hjælpe dig – både med køb af produkter, og når du har bøvl med din elektronik. Hvis du ikke synes, at vi har levet op til dine forventninger, så finder vi sammen en løsning - det er vores garanti til dig.