Slå autosvar til i Outlook
Lær hvordan du slår autosvar til og fra i Outlook
Ditte fra Marketing
Du skal afsted på ferie og vil egentlig gerne undgå at besvare mails, imens du er afsted. Er det ikke noget med, at du kan lave et autosvar i Outlook som fortæller, at du ikke er tilstede og ikke kan besvare mails? Men hvordan er det nu lige, du gør?
Hvor finder du autosvar?
Autosvar finder du nemt i Outlook. Klik på fanen ”Filer” oppe i højre hjørne. Gå derefter ned til ”Automatiske svar” og klik derefter på ”Send autosvar”.
Nu er felterne ikke længere grå, og du kan vælge, i hvilket tidsinterval autosvaret skal sendes, og du kan skrive din autosvartekst.
Send autosvar altid eller kun i en begrænset periode
Det første du skal gøre, er at bestemme tidsintervallet, altså start- og sluttidspunktet for, hvornår autosvaret skal sendes. Klik på ”Send kun i dette tidsinterval”. Vælg datoen og klokkeslættet for, hvornår autosvaret skal være aktivt og starte med at blive sendt.
Vælger du ikke et start- og sluttidspunkt, vil autosvaret blive sendt, indtil du selv slår det fra igen.
Skriv dit autosvar
Nu er det blot at skrive, at du ikke besvarer mails, fordi du slapper af og nyder din ferie, eller hvad der nu er grunden til, at du har slået autosvar til og ikke besvarer dine mails.
Er det første gang, du skriver et autosvar, vil feltet være tomt. Har du skrevet et autosvar før, skal du bare redigere i teksten, der allerede står i feltet. Du kan også slette teksten og skrive en helt ny tekst.
Det er altid god stil at skrive, hvad der sker med den tilsendte mail, mens du er væk. Bliver mailen sendt videre eller ikke? Kan man kontakte en anden person i mellemtiden? Og er der et telefonnummer, man kan ringe på?
Hvem skal autosvaret sendes til?
Du har muligheden for at skrive to forskellige autosvar. Du kan skrive et autosvar til de personer, der er i din organisation under fanen ”I min organisation” og til personer uden for din organisation under fanen ”Uden for min organisation (slået til)”. Du kan enten skrive to forskellige svar eller skrive det samme i begge tekstfelter. Der skal være tekst i begge tekstfelter, ellers kan du ikke slå autosvar til.
Når du har skrevet din tekst, skal du klikke på ”OK”, og dit autosvar er slået til.
Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål?
Så tøv ikke med at ringe til Christian eller en af hans kollegaer på 77 34 18 19 – vi er her for at hjælpe dig. Du kan også skrive dit telefonnummer her, så ringer vi dig op. Det er gratis og uforpligtende at tale med os.
Det siger andre kunder om at være kunde hos Duka
Spørgsmål om Duka
Duka har siden 2011 hjulpet tusindvis af kunder med IT-problemer og besvarer hvert år mere end 100.000 opkald.
8 ud af 10 kunder giver Duka karakteren 9 eller 10 på en skala fra 1-10. Det gør de blandt andet, fordi vi løser mere end blot deres IT-problem. Vi giver dem også råd og vejledning, der gør dem trygge ved at bruge deres computer.
Vi hjælper dagligt vores kunder med mange forskellige typer af spørgsmål og fjerner deres tvivl med vores grundige vejledning og udførlige svar.
Vi gør en dyd ud af at være der for vores kunder og holder os opdateret på nutidens elektronik.
Hos Duka er ingen spørgsmål for store eller for små. Vi hjælper dig med de tekniske spørgsmål om din computer, telefon, iPad eller printer, ligesom vi giver dig råd og vejledning om brugen af programmer og de ting, du gerne vil bruge dine elektroniske genstande til.
Når dine IT-problemer opstår, kan du blot ringe til Duka på telefon 77 34 18 18 eller sende os en e-mail på kundeservice@duka.dk.
Udover at hjælpe med en løsning over telefon eller mail, kan vi også hjælpe dig ved at fjernstyre din computer – naturligvis med din godkendelse.
Som kunde hos Duka får du ubegrænset adgang til hjælp af vores kyndige kundeservice.
Med et serviceabonnement hos Duka får du ubegrænset adgang til IT-hjælp.
Vi har flere forskellige serviceabonnementer.
- Supportabonnement
- Mobilsupport
- iPad-support
Supportabonnement
Vores kompetente medarbejdere hjælper dig med dit problem, så du får den hjælp, du har brug for her og nu, og samtidig slipper for at forstyrre familie og venner. Hos Duka er ingen spørgsmål forkerte.
- Fri adgang til vores brugervenlige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine PC-problemer
- Ubegrænset IT-hjælp 6 dage om ugen
- Råd og vejledning til brug af din computer og dens programmer
- Teknisk support, hvis din computer ikke virker, du skal have installeret et nyt program eller tilsluttet en printer
- Hjælp til brug af din computer og de programmer, du har på den
- Fjernstyring af din computer, hvis du ønsker det. Så kan vi se med på skærmen og nemt guide dig til en løsning
Mobilsupport
Mobilsupport giver dig adgang til support til din telefon 6 dage om ugen, året rundt - uanset problemets omfang.
- Fri adgang til vores brugervenlige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine telefonproblemer
- Ubegrænset mobilsupport 6 dage om ugen
- Råd og vejledning til brug af din telefon og dens programmer
- Teknisk support, hvis din telefon ikke virker
- Hjælp til brug af din telefon og de programmer, du har på den
iPad-support
iPad-support giver dig adgang til support til din iPad 6 dage om ugen, året rundt – uanset problemets omfang.
- Fri adgang til vores brugervenlige kundeservicemedarbejdere, der sidder klar ved telefonen til at hjælpe dig med dine iPadproblemer
- Ubegrænset iPad-support 6 dage om ugen
- Råd og vejledning til brug af din iPad og dens programmer
- Teknisk support, hvis din iPad ikke virker
- Hjælp til brug af din iPad og de programmer, du har på den
Med adgang til Dukas venlige kundeservice får du konkrete og kyndige svar på dine spørgsmål. Hos os er ingen spørgsmål for store eller små.
Det er vores ønske at gøre det sikkert og nemt for dig at bruge din elektronik, så du kan bruge tid på lige det, du vil, uden at være besværet af IT, der driller.
Vil du også føle dig tryg, når du navigerer i den digitale verden, kan du blive kunde hos Duka allerede i dag.
Ring til vores kundeservice på tlf. 77 34 18 18 og find ud af, hvad netop du har brug for af serviceabonnement eller IT-produkt.
Vores dansktalende kundeservice vil vejlede dig til, at finde en løsning ud fra dine behov.
Du kan også blive kontaktet af Duka ved at udfylde vores kontaktformular på www.duka.dk.
Digital sikkerhed er en topprioritet for Duka, og derfor kan du også vælge at lade os tage os af sikkerheden på din computer.
Der sker via et program, der beskytter din computer mod virus og sikrer dine personlige data som filer og billeder.
Det er vigtigt at føle sig tryg, når man skal have en ny computer.
Det kan du hos Duka, hvor vi har gjort det nemt for dig at finde den computer, der passer bedst til dig, din hverdag og dine behov. Det har vi gjort ved at have et nøje udvalgt sortiment af brugervenlige HP-computere.
Derudover sørger vi for at forberede din computer, før den når frem til dig. Vi installerer de nødvendige programmer og fjerner alt reklamesoftware, så din nye computer er klar til brug lige fra starten, og du undgår generende pop-ups.
Få tilbud, gode råd og nyheder direkte i din mailboks
Med nyhedsbrevet fra Duka
Danmarks venligste kundeservice
Hos os bliver du mødt af vores venlige og imødekommende kundeservice, der altid er klar til at give dig den hjælp, du har brug for. Hos os er ingen spørgsmål for store eller for små, og vi bliver ved dig, til du føler dig tryg og glad.
Dansk virksomhed +13 års erfaring
Vi ønsker at bidrage til, at vores kunder kan føle sig trygge og navigere sikkert i den digitale verden – uanset deres baggrund. Det gør vi på grundlag af mere end 13 års erfaring og over 100.000 opkald hvert år, hvor vi hjælper danskerne med deres IT-problemer.
100% tilfredshedsgaranti
Med vores mange års erfaring er vi overbeviste om, at vi kan hjælpe dig – både med køb af produkter, og når du har bøvl med din elektronik. Hvis du ikke synes, at vi har levet op til dine forventninger, så finder vi sammen en løsning - det er vores garanti til dig.