Spørgsmål og svar om Duka iPad

Her kan du finde svar på nogle af de spørgsmål, vi oftest støder på om en Duka iPad.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så henviser vi til vores generelle forretningsbetingelser. Du kan også sende en e-mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18, så hjælper vi dig.

Vær opmærksom på, at vi ikke længere sælger Duka iPad.

Med en Duka iPad får du udover en Apple iPad også fuld garanti – også på skærmen. Desuden har du fri adgang til vores kompetente IT-supportere, der hjælper dig med både teknikken og de spørgsmål, du har til selve brugen af din iPad.

Ved bestilling af en Duka iPad betaler du for de første tre måneder. Derefter betaler du et fast månedligt beløb. Efter de første tre måneder, kan du frit opsige dit abonnement ved udgangen af indeværende måned.

Opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den måned, hvor vi modtager din Duka iPad retur.

Med en Duka iPad har du fuld garanti også på skærmen. Det betyder, at går din iPad i stykker, så skal du blot tage fat i os på e-mail kundeservice@duka.dk eller du ka´ringe til os på 77 34 18 18. Så sørger vi for at reparere din iPad eller ombytte den til en ny.

Du kan læse mere om dette i vores generelle forretningsbetingelser

Når du bestiller en Duka iPad, så er følgende inkluderet i prisen:

  • Apple iPad
  • Skærmforsikring
  • Fuld garanti
  • Ubegrænset adgang til IT-support – både til teknik og brugen af din iPad
  • Opstartskald, hvor du får hjælp til opsætning af din iPad
  • Stik og lader
  • Targus Cover
  • Gratis fragt

Vi bruger iPads fra Apple, som er et anderkendt mærke, der er kendt for deres gode kvalitet og høje brugervenlighed.

Du kan frit opsige din Duka iPad ved udgangen af indeværende måned, der er ingen binding. Du opsiger ved at skrive en mail til kundeservice@duka.dk eller du ka´ ringe på 77 34 18 18.

Alle abonnementer opsiges, medmindre andet ønskes og aftales, som udgangspunkt til udgangen af den forhåndsbetalte periode.

Opsigelsen træder i kraft ved udgangen af den måned, hvor vi modtager din Duka iPad retur.

Når du ikke skal bruge din Duka iPad længere, kan du opsige dit abonnement og returnere Apple iPad inklusiv lader, stik og cover til vores adresse i Hinnerup:

Duka

Omega 5, Søften

8382 Hinnerup

Vær opmærksom på, at vi først stopper din betaling, når vi har modtaget din Duka iPad retur.

Du kan få hjælp til din Duka iPad via chat, e-mail eller på telefon på 77 34 18 18.

Vi kan ikke hjælpe med kodeord og log-in oplysninger. Vi må ikke kende dine kodeord, og derfor er det ikke muligt for os at hjælpe med dette.

Vi vil dog som et minimum hjælpe dig videre og vise dig, hvor du kan nulstille kodeord, eller hvad du skal gøre for at logge ind igen.

Hvis der er tale om enheder, der allerede er tilkoblet dit hjems netværk, så kan vi godt hjælpe med at tilslutte disse til din Duka iPad.

Det betyder, at den Duka iPad du modtager, ikke er helt ny.

Vi har sørget for, at det kun er iPads i genbrugskvalitet A, og derfor vil den Duka iPad, du modtager, være i høj kosmetisk stand med ganske få brugstegn, og have et batteri med minimum 80% kraft.

Vi har valgt at benytte os af genanvendte iPads, da det er et miljømæssigt godt alternativ til helt nye iPads.

Vær opmærksom på, at vi bytter iPad-en, når den ikke længere lever op til almindelig standard. Derfor er der ikke nogen risiko for, at du ender med en iPad, der ikke fungerer, fordi den er gammel.